NAUJIENOS, PRAMOGOS IR KONTAKTAI

Istorija

"RENAULT TRUCKS" istorija

Atraskite “Renault Trucks” istoriją… nuo 1894 iki šiandienos

Remdamiesi neįtikėtina istorija, “Renault Trucks” siekia savo sunkvežimių pasklidimo visuose pasaulio greitkeliuose.

“Renault Trucks” istorija galime didžiuotis mes visi. Istorija paaiškina kas “Renault Trucks” yra šiandien ir kas ji bus ateityje: gamintojas įsipareigojęs tarnauti klientams ir visai transporto pramonei, didinant pervežimų pramonės prestižą ir ją stiprinant. Nuo 1894, kuomet Marius Berliet suprojektavo ir sukūrė vieno cilindro variklį bei sumontavo jį į automobilį varomą benzinu, iki šių dienų, atraskite daugiau nei 100 metų palikimą žiūrėdami “Kūrėjai nuo 1894”:

 

1894-1909: Kūrėjų era

Histoire

 

1894 Lione, Marius Berliet suprojektavo ir sukūrė benzinu varomą automobilį. 1906, jis pagamino pirmajį sunkvežimį.


1898 Billancourte, šalia Paryžiaus, Louis Renault pristato 4 laipsnių pavarų dėžę bei pirmąją savo transporto priemonę: mažą automobilį su ketvirčiu arklio galios varikliu. Jis sukūrė ir pirmąją tiesioginės pavaros transporto priemonę. Nuo 1900 iki 1906 sukūrė autobuso pirmtaką.

 

 

1914-1918: pirma masinė gamyba

Histoire

 

Berliet gamino po 40 sunkvežimių per dieną, kurie buvo skirti frontui. 600 “Renault” automobilių prisidėjo prie pergalės šalia Marne ir garantavo “Renault” vietą šalies sitorijoje.


1917, deimantu pažymėtas gamintojas sukūrė pirmąjį istorijoje modernų tanką. Pirmąjį 4x4 sunkvežimį sukūrė Latilis. Tai buvo natūralus žingsnis pirmyn po priekinės varomos ašies pristatymo 1898.

 

1919-1928: pritaikymas verslui

Histoire

Louis Renault and Marius Berliet atskleidė savo genialius sugebėjimus ir suformavo automobilių gamintojų grupes. Berliet taip pat kūrė Renault FT17 tanką, kurį užsakė Prancūzijos vyriausybė.

1923, Renault pasiūlė pirmąjį viešiesiems keliams pritaikytą vilkiką. Tais pačiais metais pasaulį išvydo automobiliai su varikliais, kurie naudojo malkas bei buvo varomi išsiskiriančiomis degimo metu dujomis, o taip pat turėjo stabdžius visuose ratuose. 1928 pirmasis dyzelinis variklis buvo pritaikytas sunkvežimiui.

 

1952-1978: žingsniai kuriant grupę

HistoireTarp 1952 ir 1974, Laffly, Rochet Schneider, Camiva ir Citroën susijungė su Berliet. 1957 Berliet pagamino T100, didžiausią sunkvežimį pasaulyje.

1955 Saviem buvo sukurta iš Latil, “Renault” sunkvežimių padalinio ir Somua. Richardas Continentalis prisijungė prie Saviem 1965, o Sinpar - 1975.

1978, Berliet and Saviem susijungė tapdami vieninteliu sunkvežimių gamintoju Prancūzijoje ir tapo “Renault Véhicules Industriels”, “Renault” grupės sunkvežimių padaliniu.

 

Nuo 1983: į pasaulio užkaraivimą

Histoire“Renault Véhicules Industriels” siekė sukurti tarptautinę grupę įsigydami Dodge Europe 1983 ir gerai vertinamą Mack truck markę 1990.

1992 buvo itin svarbūs: “Renault Véhicules Industriels” tapo “Renault V.I., 2001 “Renault V.I.” tapo “Volvo Group” dalimi, o 2002 pasaulinio lygio prekės ženklas “Renault Trucks” buvo įkurtas oficialiai.