Nauji sunkvežimiai

Savivarčiai ir kiti statybų darbai

Užtikrinkite didžiausią darbo efektyvumą

Lengviau atlikti darbus bekelėje

Bekelėje ir statybų aikštelėse transporto priemonės naudojamos itin sudėtingomis sąlygomis, jų apkrova dažnai viršijama, važiuojama tuo pačiu maršrutu, kuriame daug dulkių ir purvo, o reljefas itin raižytas. Norėdama atitikti aukštus reikalavimus šiai verslo sričiai, „Renault Trucks“ siūlo patikimus ir tvirtus „C“ ir „K“ gamos sunkvežimius. Vairuotojo komforto lygis kabinoje toks pat, kaip ir tolimiesiems pervežimams skirtose transporto priemonėse.

Didžiausia keliamoji galia, sustiprinta važiuoklė bei patikimi komponentai, kurie pritaikyti naudojimui sudėtingiausiomis sąlygomis, užtikrina efektyvų „C“ ir „K“ gamos transporto priemonių darbą ir didina našumą.

380 mm

Prošvaisa po ašimi – 380 mm:
galima važiuoti visų tipų vietovėse ir įveikti daugelį kliūčių.

Pavarų dėžės programinė įranga„Off Road“:
pavarų perjungimo strategiją pritaiko bekelės sąlygoms.

Paruošta antstatui:
iš anksto pritvirtintos plokštės ir kabliai ant rėmo, paruoštos elektros jungtys tarp važiuoklės ir kabinos.

Cikloninis oro filtras:
filtruojama efektyviau, todėl reikalinga retesnė priežiūra, variklį galima naudoti maksimaliai intensyviai.

„Optidriver Xtrem“:
skirtas itin sudėtingiems darbams bekėlėje.

Šoninis antstato laiptelis:
lengviau patikrinti krovinį.

 

 

Jūsų „Renault Trucks“ konfigūracija

Renault Trucks K - maksimalus tvirtumas
4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4, 8x6 ir 10x4 važiuoklė

Variklis

  • DTI 11 / DTI 13
  • Dyzelinis su 6 cilindrais eilėje ir 4 vožtuvais kiekvienam cilindrui
  • Tūris: 10,8 l (DTI 11) ir 12,8 l (DTI 13)
  • Didžiausia galia: 338 kW (DTI 11) ir 382 kW (DTI 13)
  • Didžiausias sukimo momentas: 2200 Nm (DTI 11) ir 2550 Nm (DTI 13)

Pavarų dėžė

  • „Optidriver XTREM“, robotizuota pavarų dėžė

Papildomos pavaros

  • „PTO S81“ - 1000 Nm arba „PTO S84“ - 500 Nm

Lėtintuvas

  • „Optibrake“ iki 300 kW (DTI 11) arba 382 kW (DTI 13) galios

Kabina

  • „Day cab“: dieninė kabina

Padangos

  • 13 R22.5 arba 315/80 R22.5

Pakabos

  • Mechaninė priekinė pakaba, didžiausia apkrova – 9 t
  • Galima 26, 32 arba 38 t galinių ašių apkrova

Rekomenduojamos parinktys

  • Dulkėtai aplinkai pritaikytas pirminis cikloninis oro filtras
  • Elektros jungtys antstatui
  • Du oranžiniai švyturėliai
  • Šoninis papildomas laiptelis kabinos gale krovinio apžiūrai

 

Renault Trucks C - maksimali keliamoji galia
4x2, 6x4, 8x2*6, 8x4, „8x4 tridem” važiuoklė ir „optitrack“ hidraulinės pavaros

Variklis

  • „DTI 11“ / „DTI 13“
  • Dyzelinis su 6 cilindrais vienoje eilėje ir 4 vožtuvais kiekvienam cilindrui
  • Tūris: 10,8 l (DTI 11) ir 12,8 l (DTI 13)
  • Didžiausia galia: 338 kW (DTI 11) ir 382 kW (DTI 13)
  • Didžiausias sukimo momentas: 2200 Nm (DTI 11) ir 2550 Nm (DTI 13)

Pavarų dėžė

  • „Optidriver XTREM“, robotizuota pavarų dėžė

Papildomos pavaros

  • „PTO S81“ - 1000 Nm arba „PTO S84“ - 500 Nm

Lėtintuvas

  • „Optibrake“ iki 300 kW (DTI 11) arba 382 kW (DTI 13) galios

Kabina

  • „Day cab“: dieninė kabina

Padangos

  • 13 R22.5 arba 315/80 R22.5

Pakabos

  • Mechaninė priekinė pakaba, didžiausia apkrova – 9 t
  • Galimos 21 arba 26 t galinių ašių apkrovos

Rekomenduojamos parinktys

  • Dulkėtai aplinkai pritaikytas pirminis cikloninis oro filtras
  • Elektros jungtys antstatui
  • Du oranžiniai švyturėliai
  • Šoninis papildomas laiptelis kabinos gale krovinio apžiūrai
  • „PMR 2191“ tiltas su stebulių reduktoriais
  • „Optitrack“ hidraulinių pavarų sistema priekiniai ašiai
  • 100 % plieniniai arba segmentiniai bamperiai