Nauji sunkvežimiai

Statybų darbai

Siekite didžiausio efektyvumo

Pritaikyti visoms statybų aikštelėms

Važiuoti statybvietėse, kuriose nėra asfaltuotų kelių, o įkalnės itin stačios, gali būti labai sudėtinga. „Renault Trucks“ statybų gamos transporto priemonių galia ir manevringumas yra pritaikyti gabenti krovinius į visas statybų aikšteles – net ir į tas, į kurias įvažiuoti itin sudėtinga. Jūsų vairuotojai dirbs patogiose, ergonomiškose kabinose bei naudosis įvairia jų kasdienį darbą palengvinančia įranga.

„Renault Trucks“ statybų gamos transporto priemonės specialiai pritaikytos šiam segmentui: padidinta jų keliamoji galia ir techninė bendroji masė; šios transporto priemonės manevringesnės, todėl patogu naudotis statybų aikštelėse; konstrukcija specialiai paruošta lengvam įvairių antstatų, kranų ir kitos papildomos įrangos montavimui.

„Renault Trucks“ „C Cab 2.5 m“
keliamoji galia – iki 22,8 t, o įvairūs važiuoklės paruošimai palengvina, pagreitina ir atpigina kranų ir papildomos įrangos montavimą.

„Renault Trucks“ „C Cab 2.3 m“
kabina su dviem įlipimo laipteliais puikiai tinka statybų darbams miestų gatvėse.

„Renault Master“
pravažumą užtikrinantys sprendimai darbui sudėtingiausiomis sąlygomis.

- 90 cm

„C Tridem 8x4“
manevringesnė nei klasikinė 8x4 važiuoklė bei didesnė nei 6x4 transporto priemonės keliamoji galia.

Itin didelė naudinga keliamoji galia
„C Cab 2.3” specialios komplektacijos galimybės, leidžiančios maksimaliai išnaudoti krovumą.

Plieninė karterio apsauga („renault master”)
pritaikyta darbui bekelėje.

 

Jūsų „Renault Trucks“ konfigūracija

„Renault Trucks“ „C Cab 2.5 m“
„8x4 tridem“

Variklis

  • DTI 11 / DTI 13
  • Dyzelinis 6 cilindrų vienaeilis
  • Galios: nuo 380 iki 520 AG
  • Didžiausias sukimo momentas: 2550 Nm

Pavarų dėžė

  • „Optidriver“ serijinė robotizuota pavarų dėžė

Rekomenduojamos opcijos

  • Šoninis laiptelis krovinio apžiūrai kabinos gale („Day Cab“)
  • Elektros jungčių blokas antstato gamintojui
  • Krano montavimo plokštės ir kronšteinai
  • „Optitrack“: hidraulinė priekinės ašies pavara
  • „Tridem“: vairuojama ir pakeliama 3-ia galinė ašis (mažesnis apsisukimo spindulys)

 

„Renault Trucks“ „c CAB 2.3 M“
6X4

Variklis

  • DTI 8 (320 AG), dyzelinis, 6 cilindrai
  • DTI 11 (430 AG), dyzelinis, 6 cilindrai

Pavarų dėžė

  • „Optidriver“ serijinė robotizuota pavarų dėžė

Rekomenduojamos opcijos

  • Krano montavimo plokštės ir kronšteinai
  • Elektrinis jungčių blokas antstato gamintojui
  • Langas kabinos gale
  • Priekinės ašies apkrova – 9 t

 

„Renault Trucks“ „D Cab 2.1 m“
4X2 arba 4x4

Moteur

  • DTI 8 (280 AG), dyzelinis, 6 cilindrai

B.M.

  • nuo 10 iki 19 t

Pavarų dėžė

  • „Optidriver“ (robotizuota) arba „Allison” (automatinė)

Rekomenduojamos opcijos

  • Priekinė ašis – iki 9 t
  • 3-ia vairuojama galinė ašis – iki 9 tonų
  • Durys su įstiklinimu keleivio pusės apačioje

 

„Renault Master“
4x2 arba 4x4 

Variklis

  • „dCi 2.3“
  • Dyzelinis 4 cilindrų vienaeilis; „Bi-turbo“
  • Galios: nuo 110 iki 170 AG
  • Didžiausias sukimo momentas: 380 Nm

Pavarų dėžė

  • Mechaninė arba robotizuota

Transmisija

  • Varantys priekiniai arba galiniai ratai

Ratų bazė

  • nuo 3682 mm iki 4332 mm

Rekomenduojamos opcijos

  • Plieninė karterio apsauga
  • Universalios padangos
  • Purvasaugiai priekyje ir gale
  • Elektros jungčių blokas antstato gamintojui
  • Sukabintuvas priekabai