Sveiki atvykę į Renault Trucks Lietuva
RENAULT TRUCK CENTER S.A.U. (Alcalá)
Renault Trucks dealers at Alcalá de Henares, Spain
Closed
Display the number
Reception hours
| Monday | 08:00 / 19:00 |
| Tuesday | 08:00 / 19:00 |
| Wednesday | 08:00 / 19:00 |
| Thursday | 08:00 / 19:00 |
| Friday | 08:00 / 19:00 |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
Sales
| Monday | 08:00 / 19:00 |
| Tuesday | 08:00 / 19:00 |
| Wednesday | 08:00 / 19:00 |
| Thursday | 08:00 / 19:00 |
| Friday | 08:00 / 19:00 |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
Service
| Monday | 08:00 / 19:00 |
| Tuesday | 08:00 / 19:00 |
| Wednesday | 08:00 / 19:00 |
| Thursday | 08:00 / 19:00 |
| Friday | 08:00 / 19:00 |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
Parts
| Monday | 08:00 / 19:00 |
| Tuesday | 08:00 / 19:00 |
| Wednesday | 08:00 / 19:00 |
| Thursday | 08:00 / 19:00 |
| Friday | 08:00 / 19:00 |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
General manager
Aitor Agudin
918796520
aitor.agudin.3@renault-trucks.com
918796520
aitor.agudin.3@renault-trucks.com
Parts contact
Roberto Pajuelo
918796520
roberto.pajuelo@renault-trucks.com
918796520
roberto.pajuelo@renault-trucks.com
Rental contact
Alberto Martín
+34 91 347 09 16
+34 609 201 310
aml@renault-trucks.net
+34 91 347 09 16
+34 609 201 310
aml@renault-trucks.net
3 / 5
2 reviews
5 November 2024
Kilian Saupin
Jei norite nusipirkti transporto priemonę, viskas įmanoma. Pardavėjas man pasakė, kad turi nepriekaištingą automobilį, be jokių defektų.
Po dviejų valandų važiavimo ten transporto priemonės priekyje buvo pažeistas logotipas (žr. pridėtą nuotrauką). Nekreipiau dėmesio į bendrą automobilio būklę ir nusipirkau.
Pasak pardavėjo prieš pirkimą, transporto priemonėje akivaizdžiai buvo įrengta „CarPlay“. Tai taip pat buvo nurodyta transporto priemonės pardavimo lape.
Po savaitės su transporto priemone norėjau prijungti telefoną prie „Apple CarPlay“. Deja, nepavyko prijungti. Dar kartą susisiekiau su pardavėju, kuris paaiškino, kad ne, jie man niekada nesakė, kad automobilyje yra CarPlay! Išsiuntus pardavimo dokumentus, pardavėjas atsiėmė jų pareiškimą ir pasakė, kad tai iš tikrųjų buvo jų klaida ir kad automobilyje nebuvo įrengta „CarPlay“.
Tada paprašiau kompensacijos. Pardavėja grįžo ir pasiūlė 100 eurų, LOL. Tada paprašiau pratęsti garantiją ir pakeisti priekinį ženklelį, o mes apie tai daugiau nekalbėjome, o jis sutiko. Susiradau susitikimą jo garaže (už dviejų valandų kelio, perskambinsiu), nes kituose RGB autoservisuose už darbą moka. Nuvykau ten susitikimo dieną, bet mechanikai nebuvo informuoti, o priekinio ženklelio nebuvo (keturios valandos kelio už dyką). Akivaizdu, kad pardavėjas atostogavo (kaip ir kitus 12 mėnesių per metus) ir niekam nepranešė apie mano atvykimą.
Keliaudamas veltui, norėjau, kad šis pakeitimas būtų atliktas kitame RGB autoservise, su kuo jis sutiko (daugiau jis man to nedarys).
Kaip baisu! RGB autoservisai turi turėti autoserviso, kuriame buvo pirkta transporto priemonė, leidimą, kad galėtų užsisakyti detalę. Žinoma, antrasis garažas atsiuntė elektroninį laišką, bet „Renault Chilly Mazarin“ nedavė patvirtinimo arba neatsakė. Taigi aš turiu žaisti pašto karvelį tarp dviejų garažų, kad jie galėtų užsisakyti dalių. Su pardavimų vadybininku susisiekti neįmanoma. Jis niekada nepasiekiamas, ir neįmanoma gauti jo tiesioginės linijos. Tikrai manau, kad su ministru susisiekti lengviau.
Per keturias savaites turėjau daugiau nei 60 kartų skambinti suinteresuotosioms šalims, kad visi sutiktų.
Beprotiška, ar ne? Pasaulyje, kuriame klientas turėtų būti karalius, „Renault“ nedvejodamas jus apgaudins, net meluos apie transporto priemonės specifikacijas, versdamas keliauti už nieką ir priversdamas jus skambinti dešimtis kartų prieš atlikdamas pakeitimus.
Pabėgti nuo Renault; jų klientų aptarnavimas pražūtingas.
13 November 2019
Léa PRETRE