Share

Atsiliepimai

Renault Trucks K 520 - Reunjono sala - ST2D

Statybų darbai

6min
RENAULT TRUCKS K 520 - REUNION ISLAND - ST2D

Reunjono saloje „Renault Trucks K 520" veža ir pristato statybines medžiagas į statybų aikšteles, dažnai nelygia ir sunkiai prieinama vietove.

ST2D

 

ĮSTEIGTA: 1998 M.

VEIKLA: statybinių medžiagų transportavimas ir pristatymas

DARBUOTOJŲ SKAIČIUS: 3

3 sunkvežimiai, įskaitant "Renault Trucks K 520".

RENAULT TRUCKS K 520 - REUNION ISLAND - ST2D

Reunjonas yra Maskarenų salyne, Indijos vandenyne, maždaug už 700 km į rytus nuo Madagaskaro ir beveik už 10 000 km nuo Prancūzijos, 2 500 km² ploto vulkaninės kilmės saloje. Dėl didelio reljefo ir vietos klimato sąlygų susiformavo raižytas kraštovaizdis, kuriam gresia didelis pavojus (erozija, grunto judėjimas ir potvyniai), tačiau jis taip pat pasižymi turtingu, unikaliu ir išskirtiniu gamtos paveldu.

1,66 mlrd. eurų

Tiek kainuoja bendrovių „Bouygues", „Vinci" ir „Eiffage" tiesiaamas daugiau kaip 12 km ilgio naujo pakrantės kelias ant polių, kuris sujungs administracinę sostinę Sen Denis su Le Port miestu salos šiaurės vakaruose.
MIESTŲ PAKRANČIŲ GERINIMAS

Šioje Prancūzijos užjūrio teritorijoje, kurioje viename kvadratiniame kilometre gyvena 330 gyventojų, jų tankumas yra trečias pagal dydį šalyje. 840 000 žmonių, susitelkusių pakrantės zonose, turi turėti galimybę rasti būstą ir lengvai judėti. Siekiant patenkinti šiuos poreikius, saloje atsiranda vis daugiau statybų aikštelių. Kitas didelis „Bouygues”, „Eiffage” ir „de Vinci” valdomas projektas yra geras pavyzdys: jame numatyta nutiesti pakrantės kelią ant polių tarp Saint-Denis ir Le Port miestelio, esančio salos šiaurės vakariniame kampe, vietoj dabartinio pakrantės kelio, kuriam gresia uolienų griūtys ir kurį nuolat silpnina intensyvus eismas.

 

 
STATYBINIŲ MEDŽIAGŲ PRISTATYMAS „RENAULT TRUCKS K”

Kaip 45 metų vairuotojas savininkas Maksas Damūras (Max Damour) dirba tam tikrose „Vinci” statybų aikštelėse, taip pat pas daugelį kitų vietos statybininkų. Jis kartu su broliu yra šeimos krovinių vežimo įmonės ST2D įkūrėjas ir vienas iš vadovų. Nuo 1998 m., kai įkūrė įmonę, Maksas veža visų rūšių statybines medžiagas (statybines plokštes, klojinių komponentus ir sijas), pristatydamas jas į įvairias statybvietes. „Iš viso turime tris statybvietės sunkvežimius ir du vairuotojus: darbuotoją ir mane. Visada buvome ištikimi „Renault Trucks" sunkvežimiams", - sako jis. Naujausias yra „Renault Trucks K 520", įsigytas 2014 m. liepą vietoj daugiau kaip 10 metų naudoto „Renault Kerax Max".

2 KLAUSIMAI...

Maxas Damouras, „Renault Trucks K" vairuotojas ir vienas iš krovinių vežimo bendrovės ST2D įkūrėjų.

RENAULT TRUCKS K 520 - REUNION ISLAND - ST2D
 
Ar „Renault Trucks K" sunkvežimyje jaučiatės saugus?

Maksas Damūras - Taip, sunkvežimis yra labai saugus. Jo geras sukibimas su keliu mane greitai įtikino. Be to, nejaučiu jokio skirtumo, ar važiuoju pakrautu, ar tuščiu sunkvežimiu. Automatinis priekinių žibintų įjungimas įvažiuojant į tunelį ar sutemus prisideda prie saugumo jausmo ir ramybės prie vairo. Be to, labai lengva įjungti stovėjimo stabdžio valdymą, kuris automatiškai atsilaisvina, kai tik įjungiama pavara.

 

Kaip vertinate sunkvežimio komfortą?

M. D. - „Renault Trucks" sukūrė šią transporto priemonę galvodama apie vairuotoją; tai matyti iš kabinos ergonomikos. Įvairūs valdymo mygtukai sugrupuoti ir lengvai pasiekiami. Kabina su gultais yra erdvi ir gili, o dėl transporto priemonės aukščio matomumas yra puikus. Kalbant apie variklį, DTI 13 520 AG yra labai tylus tiek važiuojant, tiek naudojant kraną. Dėl to važiuoti daug lengviau ir mažiau vargina. Važiavimo komfortą taip pat pagerina greičio reguliatorius ir ribotuvas. Iš tiesų susidaro įspūdis, kad vairuojate lengvąjį automobilį!

PUIKUS K 520 MANEVRINGUMAS

 

„K 520 yra šio momento įdomybė. Daugeliui žmonių saloje jis padarė tokį įspūdį, kad jie jį vadina „Transformeriu", turėdami omenyje filmą, kuriame automobiliai patys virsta robotais", - aiškina jis. Visų pirma, šis naujasis 32 t bendrosios masės sunkvežimis su bortiniu antstatu ir kranu pasižymi reikšmingais patobulinimais, leidžiančiais jam važiuoti nelygiu, akmenuotu ir dažnai apsemtu vandeniu reljefu, su kuriuo susiduriama Reunjono saloje. Pirmiausia Maxas giria jo plieninių buferių ir važiuoklės tvirtumą. „Jis daug atsparesnis nei kiti du mūsų skirtingų gamintojų sunkvežimiai", - tvirtina jis. Sunkvežimis taip pat yra itin manevringas, nepaisant nemažo 10,5 m ilgio: „Su juo galime patogiai įveikti sudėtingas vietoves, nes jo degalų bakas yra labai aukštai, o pakaba puiki. Jo posūkio spindulys taip pat labai geras. K 520 daug lengviau manevruoti nei vieną iš kitų mūsų sunkvežimių, nors jis yra 2 m trumpesnis. Taip pat nekyla jokių problemų važiuojant stačiai nuožulniu keliu į mano namus salos šiaurėje", - entuziastingai tvirtina jis.

 

PAPILDOMA TRAUKOS JĖGA, PADEDANTI IŠSISUKTI IŠ SUDĖTINGŲ SITUACIJŲ

K 520 modelis išsiskiria ir savo varikliu. DTI 13 variklis labai gerai reaguoja į įkalnes ir užtikrina gerą įveikiamąją jėgą. Įjungus bekelės režimą, taip pat suteikiama papildoma traukos galia, padedanti neužstrigti. Pasak Maxo Damouro, šis režimas leidžia traukti sunkius krovinius palaipsniui didinant variklio sūkius ir išvengiant galinių ratų slydimo.