Share

Atsiliepimai

„Renault Trucks T High" - Suomija - „Martom Oy”

Long haul

4min
RENAULT TRUCKS T HIGH - FINLAND - MARTOM OY

Jani Martikainenas savo „Renault Trucks T High", vadinamu „Deimantiniu velniu", kasdien keliauja Suomijos keliais iš šiaurės į pietus ir iš rytų į vakarus. Kai temperatūra svyruoja nuo -30 °C iki +30 °C, jo transporto priemonė tapo patikimu partneriu, patikimu, galingu ir saugiu.

RENAULT TRUCKS T HIGH - FINLAND - MARTOM OY

„Bendrovę „Martom Oy" įkūriau 2005 m. kartu su savo partneriu Tomi Hjeltu. Šiuo metu turime devynis darbuotojus, iš kurių penki vairuotojai dirba visą darbo dieną, o dar vienas - ne visą darbo dieną. Mūsų būstinė yra Vantaa, netoli Helsinkio, tačiau neturime pagrindinės buveinės, patalpų ar garažų. Visa mūsų verslo „magija" vyksta kelyje, o mano žmona dokumentus tvarko mūsų namuose. Nors buvau mokęsis būti mechaniku, iš tikrųjų niekada nedirbau šio darbo.

Mano entuziazmas dėl sunkvežimių greitai mane užvaldė ir privertė išvažiuoti į kelią. Mūsų „velnių parką" sudaro penki vilkikai („Star Devil", „Black Devil 666", „SWE Devil" ir kt.), įskaitant pagrindinį „Diamond Devil" - „Renault Trucks T High", kurį vairuoju. Taip pat turime lengvesnę transporto priemonę, skirtą maisto produktams vežti kontroliuojamoje temperatūroje. Dirbame kaip „Rahtikeskus" subrangovai, todėl gauname užduočių vežti įvairiausius krovinius.

Mūsų sunkvežimiai per metus nuvažiuoja nuo 100 000 iki 120 000 km, o lengvoji transporto priemonė - 40 000 km. Mūsų verslas mus nuveda į tolimiausius Suomijos kampelius, todėl kiekviena diena yra skirtinga, kaip ir kroviniai, kuriuos vežame: elektroninė įranga, pramoniniai komponentai, maisto produktai, popierius ir net pavojingos medžiagos.”

 

 

DEIMANTINIO VELNIO GALIA EKSTREMALIOMIS ORO SĄLYGOMIS

Kiek daugiau nei prieš metus mums reikėjo labai greitai įsigyti naują transporto priemonę. „Renault Trucks" atstovas Suomijoje, kurį vertinome po teigiamos patirties su juo, pasiūlė „Renault Trucks T High", kuris atrodė atitinkantis mūsų reikalavimus.

Šis pirmas įspūdis iš esmės pasitvirtino. Variklis, kurio galia siekė 520 AG, leido be vargo gabenti sunkius krovinius bet kokiu paviršiumi ir bet kokiu oru. Labiausiai mane nustebino jo galia, kuri buvo pasiekiama jau nuvažiavus 30 000 km, kai kitoms transporto priemonėms paprastai reikia nuvažiuoti nuo 50 000 iki 60 000 km, kad išnaudotų visą savo potencialą. Miesto sąlygomis, atviroje vietovėje ar kalvotuose regionuose jis niekada manęs nenuvylė.

Taip pat pastebėjau, kad jis sunaudoja mažiau degalų nei kiti parko „velniai", nepaisant to, kad aš ne itin lengvai minu pedalą! Jei pasistengčiau ir pasirinkčiau lankstesnį vairavimo stilių, manau, sutaupyčiau dar daugiau.

5 DIDELIO NAŠUMO METAI BET KOKIO TIPO KELIUOSE

 

Nuo 2013 m., kai buvo pradėtas gaminti, „Renault Trucks T" gama buvo išplėsta Prancūzijoje ir visame pasaulyje, metai iš metų vis patvirtinant savo galią, mažas degalų sąnaudas ir patikimumą ant bet kokios dangos ir bet kokioje geografinėje platumoje. Modulinė konstrukcija leidžia patenkinti visus tolimųjų reisų vežėjų poreikius, kartu užtikrinant puikią pusiausvyrą tarp galios ir degalų taupymo bei patogaus vairavimo ir gyvenimo transporto priemonėje.

Prizus pelnęs našumas. Nuo 2015 m. gauto Tarptautinio metų sunkvežimio apdovanojimo iki 2018 m. Vokietijos dizaino apdovanojimo „Renault Trucks" nuolat gerina savo transporto priemonės eksploatacines savybes: DTI 13 variklis dabar gali pasigirti mažesnes sąnaudas užtikrinančia „Common Rail" įpurškimo sistema, o sumažinus svorį dabar padidinta jo keliamoji galia.

PENKIŲ ŽVAIGŽDUČIŲ KOMFORTAS, DIDESNIS SAUGUMAS

Kelias yra mano gyvenimas, mano „panoraminis biuras" ir mano antrieji namai. Tačiau norint vairuoti saugiai ir nepavargti, komfortas yra būtinas. Jei man reikėtų įvertinti „Diamond Devil", tai neabejodamas už komfortą, matomumą ir vairavimo patogumą jis gautų 10 balų iš 10. Lova tinka mano dideliems gabaritams, kabina puikiai izoliuoja garsą ir yra šildoma. Tiesą sakant, tai buvo pirmas dalykas, kurį teko išbandyti, nes kai išvykau į pirmąją užduotį su „Renault Trucks T", temperatūra buvo -32 °C! Suomijoje dažnai tenka susidurti su ekstremaliomis oro sąlygomis. Liūtys, poliarinis šaltis, karštis ir t. t. Tačiau  „Renault Trucks T High", mano „Deimantinis velnias", visada mane saugiai nugabena į kelionės tikslą, net ir atokiausiose ir sunkiausiai prieinamose mūsų didžiulės šalies vietose.