Share

Atsiliepimai

Feldschlösschen : nuo 2013 m. mūsų elektriniai sunkvežimiai suteikia mums konkurencinį pranašumą

Distribucija

Elektromobilumas

4min
Renault Trucks D Z.E. Carlsberg

Thomas Stalderis yra „Carlsberg Group" dukterinės įmonės „Feldschlösschen", didžiausios alaus daryklos ir gėrimų tiekėjos Šveicarijoje, klientų tiekimo grandinės viceprezidentas. Savo interviu jis pabrėžia strateginį indėlį ir kaip elektriniai sunkvežimiai prisideda prie tvarios logistikos.

Renault Trucks D ZE Illustration Carlsberg Feldschlösschen

 

Ar galėtumėte pristatyti savo įmonę ir jos rinką? 1876 m. Teofilio Ronigerio ir Mathiaso Wüthricho įkurta bendrovė „Feldschlösschen" jau daugiau kaip 120 metų yra Šveicarijos rinkos lyderė. Joje dirba 1 200 darbuotojų visoje Šveicarijoje. Alų verdame dviejuose gamybos centruose: Rheinfeldene ir Sione. Nealkoholinius gėrimus ir į butelius išpilstytą mineralinį vandenį gaminame Riazüns mieste. Alaus rinka Šveicarijoje yra stabili, tačiau alaus daryklų skaičius nuolat auga. Pasaulyje turime daugiausia alaus daryklų, tenkančių vienam gyventojui. Todėl rinka yra labai konkurencinga.

 

Jūsų įmonė yra įsipareigojusi saugoti aplinką. Kokie pagrindiniai jos pasiekimai šioje srityje? Įgyvendindami programą „Together Towards ZERO" nustatėme ambicingus tikslus keturiose pagrindinėse srityse: anglies dvideginio pėdsako, vandens atliekų, atsakingo alkoholio vartojimo ir nelaimingų atsitikimų gamyboje. Anglies dioksido pėdsako srityje per praėjusius metus padidinome savo pačių gaminamos atsinaujinančiosios energijos dalį nuo 50 % iki 66 %. Tai pavyko padaryti panaudojus biodujas, gaunamas mūsų pačių veikloje, taip pat alkoholį, gaunamą gaminant alų be alkoholio, kurį naudojame šilumos gamybai.

 

Kuo ypač didžiuojatės dėl savo profesinio ir asmeninio dalyvavimo saugant aplinką? Alus yra natūralus produktas. Žaliavas gauname tiesiogiai iš natūralių šaltinių, todėl visada palaikėme glaudžius santykius su aplinka. Aplinkosauga jau kelis dešimtmečius yra pagrindinė mūsų tema. Esame išsikėlę aiškius tikslus, pasirašėme Paryžiaus klimato susitarimą ir planuojame iki 2030 m. visiškai atsisakyti anglies dvideginio. Nustatėme daugybę priemonių, kurios padės mums patiems savo pastangomis sumažinti poveikį iki nulio.

Didžiuojuosi, kad žengėme dar vieną svarbų žingsnį anglies dioksido neutralumo logistikos kelyje - įsigijome elektrinių sunkvežimių. Šiam žingsniui ruošėmės kelerius metus. Dar 2008 m. pristatėme pirmąjį klientams pristatomų e. transporto priemonių parką. Nuolat naudojomės geležinkeliais kaip savo logistikos tinklo dalimi. Tačiau taip pat didžiuojuosi atsinaujinančiosios energijos gamybos dalimi, kuri šiuo metu pasiekė 66 %, iš dalies naudojant bealkoholinį alų.

Taip pat esu asmeniškai įsipareigojęs kiek įmanoma sumažinti savo CO2 pėdsaką. Gyvenu energetiškai efektyviai, nenaudodamas iškastinio kuro, gaminuosi elektrą savo namuose kaip savadarbis tiekėjas, o trumpoms kelionėms naudojame elektromobilį, kuris varomas mūsų namuose pagaminta elektra.

Kokį vaidmenį elektriniai sunkvežimiai atlieka „Carlsberg Group" ir „Feldschlösschen" anglies dvideginio neišskiriančio pristatymo politikoje? Elektriniai sunkvežimiai labai prisideda prie mūsų tikslo - anglies dvideginio neišskiriančios logistikos. svarbią mūsų plano dalį. Ilgiausiems tiekimo reisams naudojame traukinius, o trumpesniems - elektrinius sunkvežimius. Šią politiką patvirtinome prieš kelerius metus ir nuosekliai dirbome, kad ją įgyvendintume. Turime viziją apie anglies dvideginio neišskiriančią logistiką ir labai anksti pradėjome šią kelionę, pradėję naudoti elektrinius sunkvežimius. Pirmuosius 18 tonų sveriančius sunkvežimius Šveicarijoje pristatėme dar 2013 m. Atlikome daug bandymų, o Šveicarijos federalinis technologijų institutas Ciuriche mums atliko tyrimą ir pateikė ekologinę bei ekonominę analizę. Turime sukaupę nemažai patirties ir norime ja pasinaudoti siekdami tolesnės pažangos elektromobilumo srityje.

 

Kodėl nusprendėte iš „Renault Trucks" įsigyti 20 D Wide Z.E. sunkvežimių? 2013 m. išbandę pirmuosius 18 tonų sveriančius elektrinius sunkvežimius ir peržiūrėję savo patirtį, daugiau nei prieš penkerius metus priėmėme sprendimą pereiti prie elektrinių sunkvežimių. Bendraudami su „Renault Trucks" greitai supratome, kad su jais mūsų perėjimo planas yra išgirstas ir turi realių galimybių. Su „Renault Trucks" glaudžiai bendradarbiaujame, diskutuojame labai atvirai ir konstruktyviai, o tai mus įtikino, kad jie yra tinkamas partneris. Be to, „Renault Trucks Financial Services" pasiūlytas finansavimo sprendimas padėjo mums priimti sprendimą ir pasirašyti sutartį dėl 20 D Wide Z.E. sunkvežimių.

Ar elektra varomi sunkvežimiai padės jums įgyti konkurencinį pranašumą? Kadangi aplinkosaugos klausimai tampa vis svarbesni vartotojams, naudoti šią technologiją neabejotinai yra privalumas. Taip galime parodyti klientams, kad mūsų tikslai nėra abstraktūs tik popieriuje, bet iš tikrųjų įgyvendinami. Tačiau mūsų užmojai siekia ankstesnius laikus. Mūsų siekis būti neutraliu anglies dioksido atžvilgiu egzistavo gerokai anksčiau nei klimato demonstracijos. Kaip verslas esame įsitikinę, kad turime suvokti savo atsakomybę ateities kartoms ir daryti viską, ką galime, kad po savęs paliktume nepažeistą aplinką.

 

Ar papildomas elektrinių sunkvežimių išlaidas kompensuoja ekonominė jūsų įmonės nauda? Žinoma, atlikome ekonominį elektrinių sunkvežimių vertinimą. Nepaisant visko, turime būti pasirengę investuoti į naujas technologijas, net jei iš pradžių jos nėra ekonomiškesnės už iškastinį kurą deginančius sunkvežimius. Ilgalaikėje perspektyvoje tai teisingas žingsnis.

 

Ką elektrinis parkas reiškia pristatymo organizavimo požiūriu? Mūsų vairuotojai turi priprasti prie elektrinių sunkvežimių, tačiau jie didžiuojasi, kad juos vairuoja, ir džiaugiasi, kad „Feldschlösschen” šioje srityje taip pat atlieka pionieriaus vaidmenį ir kad jie yra jo dalis. Išskyrus tai, kad iš pradžių vairuotojus reikia apmokyti, niekas nepasikeitė. Mes vis dar kasdien pristatome krovinius savo klientams, kaip tai darėme visada.

 

Kokios naudos tikitės iš savo investicijų? Kad pasieksime savo CO2 tikslus. Ir kad įgysime daugiau patirties, susijusios su šia nauja technologija.

 

Kaip matote logistikos ir elektromobilių ateitį? Jungtiniai geležinkelių ir elektromobilių modeliai, tokius, kokius dabar sukūrėme, ateityje galėtų tapti pavyzdžiu ir kitoms įmonėms.