RENAULT TRUCKS C
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS C

Statyboms skirtas sunkvežimis

  • DYZELINAS
  • BIODYZELINAS
  • XTL
VARIKLIS „DTI 11 Euro VI“: 380 / 430 / 460 AG
„DTI 13 Euro VI“: 440 / 480 / 520 AG
Bendroji masė 18 → 32 tonų
Sąstato bendroji masė 28 → 100 tonų
KABINA

„DAY CAB“
„NIGHT & DAY CAB“
„SLEEPER CAB“
„CREW CAB“

VARIANTAS Vilkikas: 4x2 / 6x4 Sunkvežimis: 4x2 / 6x2 / 6x2*4 „Tridem“ 6x4 / 8x4 / 8x2*6 / 8x4*4
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

PRIVALUMAI

  • Pelningumas
  • TVIRTUMAS
  • Komfortas
  • Saugumas
  • INDIVIDUALIZUOTA TRANSPORTO PRIEMONĖ

    INDIVIDUALIZUOTA TRANSPORTO PRIEMONĖ

    Didelis variantų pasirinkimas patenkins visus jūsų lūkesčius.

     

    Komponentų įvairovė bei paruošta vieta įvairiems montuojamiems elementams palengvina darbą su antstatu.

     

    Kad transporto priemonę, pavyzdžiui, lengviausią rinkoje – „C Xload“ 8x4, galėtumėte pritaikyti savo poreikiams, siūlome įvairiausius sprendimus – papildomas pavaras, laikiklius ant lonžeronų, įvairaus dydžio bakus bei individualizuotas iškyšas.

  • JŪSŲ LŪKESČIUS ATITINKANČIOS PASLAUGOS

    JŪSŲ LŪKESČIUS ATITINKANČIOS PASLAUGOS

    „OPTIFUEL“ PROGRAMA

    Vairuotojų ir transporto priemonių parko valdytojų mokymai skirti mažinti degalų sąnaudas.

    „OPTIFUEL HANDOVER“

    Perdavimo procesas suorganizuotas taip, kad transporto priemonę būtų galima iš karto efektyviai naudoti.

  • DEGALŲ SĄNAUDAS MAŽINANTYS SPRENDIMAI

    DEGALŲ SĄNAUDAS MAŽINANTYS SPRENDIMAI

    AERODINAMIŠKA KABINA

    Trapecijos formos kabina – 2,3 metro priekyje ir 2,5 metro gale, užtikrina geresnį aptakumą.

    Ergonomiškas prietaisų skydelis pritaikytas dirbti statybose, su intuityviais ir lengvai naudojamais valdikliais (sukamais mygtukais).

    ĮVAIRIŲ TIPŲ STOGO APTAKAI

    Fiksuoti, reguliuojami bei šoniniai aptakai.

  • PATVARŪS SUNKVEŽIMIAI – SUNKIEMS DARBAMS

    PATVARŪS SUNKVEŽIMIAI – SUNKIEMS DARBAMS

    PRITAIKYTOS PAVARŲ DĖŽĖS

    Dviejų tipų „Optidriver“ robotizuota pavarų dėžė skirta pagerinti važiavimo komfortą ir sumažinti degalų sąnaudas.

    „OPTIDRIVER XTREM“

    Sustiprinta dėžė pritaikyta gabenti sunkius krovinius, gruntą, dirbti karjeruose bei kasyklose.

    Apkrovos daviklis užtikrina tinkamos pavaros įjungimą reikiamu momentu.

    „OPTIDRIVER XTREM“ + „XTENDED“

    Viena ar dvi ypač lėtos pavaros leidžia lengviau pajudėti iš vietos, kai krovinys itin sunkus, mažina dalių nusidėvėjimą bei pailgina sankabos tarnavimo laiką.

  • TVIRTOS DALYS

    TVIRTOS DALYS

    ŽIBINTŲ GROTELĖS

    Žibintai iš polikarbonato bei apsauginės žibintų grotelės.

    PNEUMATINĖS ARBA MECHANINĖS GALINĖS PAKABOS

    21 ir 26 tonų parabolinės 3 lingių & 21 t (2x2 pagalvės) bei 26 t (2x4 pagalvės).

    GALIMA RINKTIS 100% PLIENINĮ BUFERĮ

    Didesnė prošvaisa ir didesnis įkalnės kampas užtikrina geresnį važiavimą bekele.

  • PAPRASTA IR EFEKTYVI TECHNOLOGIJA

    PAPRASTA IR EFEKTYVI TECHNOLOGIJA

    „OFF ROAD“ REŽIMAS

    Specialus režimas, skirtas padidinti transporto priemonės mobilumą ir saugumą.

    RANKINIS AKCELERATORIUS

    Leidžia visiškai kontroliuoti transporto priemonę važiuojant nelygiu keliu (koja nereikia atlikti jokių veiksmų).

  • INDIVIDUALIZUOTOS KABINOS

    INDIVIDUALIZUOTOS KABINOS

    Didelis kabinų pasirinkimas užtikrins jūsų poreikius.

     

    Galima rinktis trumpą, miegamą ar 4 durų kabiną, pritaikytą įvairiems variantams.

  • VAIRAVIMO MALONUMAS

    VAIRAVIMO MALONUMAS

    PATOGIAI SUPLANUOTA ERDVĖ

    Ergonomiška vairuotojo vieta ir daug vietos poilsiui kabinoje.

    DAUG DĖTUVIŲ

    Dėtuvės ant iškyšos, centrinio bako bei vidinė / išorinė daiktadėžė.

    RAMUS VAIRAVIMAS

    Gerai izoliuota ir lengvai valoma kabina bei ypatingas vairavimo komfortas prisideda prie vairuotojo gerbūvio.

  • IDEALUS DARBO ĮRANKIS

    IDEALUS DARBO ĮRANKIS

    ĮLIPIMAS Į KABINĄ

    Iki 85° atsidarančios durys ir neslidūs laipteliai.

    ŠONINIS LAIPTELIS

    Palypėjus ant šoninio kabinos laiptelio lengviau tikrinti krovinį. Be to galima įsikibti į specialias rankenas.

  • GERAS MATOMUMAS BET KOKIU ORU

    GERAS MATOMUMAS BET KOKIU ORU

    Priekinis stiklas ir veidrodžiai sukurti taip, kad užtikrintų kuo geresnį matomumą.

     

    Posūkio kryptimi nukreipiami žibintai, automatinis žibintų įjungimas, pakelti švyturėliai bei stabdant avariniu būdu automatiškai įsijungiantys avariniai žibintai.

  • NAUJI PRIVALUMAI

    NAUJI PRIVALUMAI

    DAUGYBĖ SAUGUMĄ UŽTIKRINANČIŲ ĮRENGINIŲ

    Avarinis sunkvežimio stabdymas, geltonos rankenos įsikibti lipant, kameros gale ir šone, apžvalginis langas durelėse, eismo dalyvių aptikimas ultragarso davikliais, lauko garsiakalbis.

    EFEKTYVUMAS IR SAUGUMAS

    Elektroninė stabilumo kontrolė, eismo juostos kirtimo įspėjimo sistema ir automatinis avarinis stabdys.

    ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDYS

    Išjungus variklį, stovėjimo stabdys įsijungia automatiškai. Užvedus variklį, stovėjimo stabdys automatiškai išsijungia. Įkalnės stabdys.

VAIZDAI
  • Su „Renault Trucks C“ važiuosite saugiai

    Su „Renault Trucks C“ važiuosite saugiai

  • Statybvietės čempionas

    Statybvietės čempionas

  • Universali transporto priemonė

    Universali transporto priemonė

  • „Optitrack“ - DIDESNĖ TRAUKA

    „Optitrack“ - DIDESNĖ TRAUKA

  • „TRIDEM“ – Pritaikytas gabenti medžiagas

    „TRIDEM“ – Pritaikytas gabenti medžiagas

  • Maišytuvams pritaikyta važiuoklė

    Maišytuvams pritaikyta važiuoklė

ATSILIEPIMAI
"Galima nuversti kalnus. Nėra nieko, kas jį sustabdytų."

Christian Vinet

„Transports Ferrato“ vairuotojas

Tvirtumas Universalumas

Bandomojo važiavimo UŽKLAUSA