RENAULT TRUCKS K
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS K

Sunkiems statybų darbams

VARIKLIS DTI 11: 380 / 430 / 460 AG
DTI 13: 440 / 480 / 520 AG
MASĖ 18 → 50 t
SĄSTATAS 40 → 120 t
KABINA

DAY
NIGHT & DAY
SLEEPER
CREW CAB

VARIANTAI Vilkikas: 4x2 / 4x4 / 6x4 / 6x6 Važiuoklė: 4x2 / 4x4 / 6x4 / 6x6 / 8x4 / 8x6 / 8x8
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

PRIVALUMAI

  • Pelningumas
  • TVIRTUMAS
  • Komfortas
  • Saugumas
  • NEPRIEKAIŠTINGAS TVIRTUMAS

    NEPRIEKAIŠTINGAS TVIRTUMAS

    Su „Renault Trucks K“ savo užduotis įvykdysite važiuodami bet kokia vietove - karjeruose, purvu, kalnuose.

    Ši transporto priemonė pritaikyta važiuoti sudėtingomis sąlygomis, todėl jos dėka galite padidinti savo pelną.

    Išskirtinės techninės charakteristikos atitiks kasdienius jūsų poreikius.

  • IŠSKIRTINĖS TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS

    IŠSKIRTINĖS TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS

    DIDŽIAUSIA APKROVA

    „K XTREM“: 34 tonų keliamoji galia.

    8x4 sunkvežimio bendroji masė – 50 t, o 6x4 vilkiko sąstato bendroji masė – iki 120 t.

     

    PARUOŠTA VIETA ANTSTATAMS

    3 išmetimo angos, mechaniniai elementai, daugybė kėbulo tvirtinimo detalių, platus ratų bazės pasirinkimas, pritaikytas įvairiems antstatams.

  • ITIN DIDELIS PRAVAŽUMAS

    ITIN DIDELIS PRAVAŽUMAS

    LENGVA MANEVRUOTI

    32° įkalnės kampas – didžiausias rinkoje.

    Mažesnis apsisukimo spindulys.

    YPATINGAI DIDELĖ TRAUKA

    Dvigubas tiltas su dviguba redukcija.

    Diferencialų blokavimo sistema lengvai įjungiama sukamu mygtuku.

    Modeliai su visais varančiais ratais (4x4 / 6x6 / 8x6 / 8x8).

  • PATVARŪS SUNKVEŽIMIAI – SUNKIEMS DARBAMS

    PATVARŪS SUNKVEŽIMIAI – SUNKIEMS DARBAMS

    PRITAIKYTOS PAVARŲ DĖŽĖS

    Sutvirtinta robotizuota pavarų dėžė „Optidriver XTREM“, skirta naudoti kasyklose, karjeruose, gabenant sunkius krovinius ir gruntą.

    PATIKIMA VAŽIUOKLĖ

    Didelio tamprumo važiuoklė ir lonžeronus sutvirtinanti danga, pritaikyta dirbti bet kokiomis sąlygomis.

    300 x 90 x 8 lonžeronai.

    Papildomi 5 mm vidiniai lonžeronai.

    SUTVIRTINTOS DALYS

    Radiatoriaus, oro valdymo sistemos, pneumatinių įrenginių, stabdžių ir kitų dalių apsauga nuo smūgių.

    Didelė plieninių bakų prošvaisa.

  • TVIRTOS DALYS

    TVIRTOS DALYS

    100% PLIENINIS BUFERIS

    Didesnė prošvaisa ir didesnis įkalnės kampas užtikrina geresnį važiavimą bekele.

    Transporto priemonės konstrukcija sumažina priekinės dalies apgadinimo riziką.

    MECHANINĖS GALINĖS PAKABOS

    26 tonų (parabolinės) ir 32 tonų (pusiau elipsinės).

    „Xtrem“: 38 tonų – su 4 parabolinėmis sutvirtintomis lingėmis.

    ŽIBINTŲ GROTELĖS

    Žibintai iš polikarbonato bei apsauginės žibintų grotelės.

  • PAPRASTA IR EFEKTYVI TECHNOLOGIJA

    PAPRASTA IR EFEKTYVI TECHNOLOGIJA

    „OFF ROAD“ REŽIMAS

    Specialus režimas, skirtas padidinti transporto priemonės mobilumą ir saugumą.

    MECHANINIS LĖTINTUVAS

    Leidžia visiškai kontroliuoti transporto priemonę važiuojant nelygiu keliu (koja nereikia atlikti jokių veiksmų).

    ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDYS

    Išjungus variklį, stovėjimo stabdys įsijungia automatiškai.

    Užvedus variklį, stovėjimo stabdys automatiškai išsijungia.

    Įkalnės stabdys.

  • INDIVIDUALIZUOTOS KABINOS

    INDIVIDUALIZUOTOS KABINOS

    Didelis kabinų pasirinkimas užtikrins jūsų poreikius.

     

    Galima rinktis trumpas, miegamas ar 4 durų kabinas, pritaikytas įvairiems variantams.

  • KABINOJE PATOGU DIRBTI IR ILSĖTIS

    KABINOJE PATOGU DIRBTI IR ILSĖTIS

    PATOGIAI SUPLANUOTA ERDVĖ

    Ergonomiška vairuotojo vieta ir daug vietos poilsiui kabinoje.

    DAUG DĖTUVIŲ

    Dėtuvės ant iškyšos, centrinio bako bei vidinė / išorinė daiktadėžė.

    KABINOS PRITAIKYTOS DIRBTI ITIN SUDĖTINGOMIS SĄLYGOMIS

    Kabinose gera garso izoliacija. Jas paprasta valyti.

  • IDEALUS DARBO ĮRANKIS

    IDEALUS DARBO ĮRANKIS

    ĮLIPIMAS Į KABINĄ

    Iki 85° atsidarančios durys ir neslidūs laipteliai.

    ŠONINIS LAIPTELIS

    Palypėjus ant šoninio kabinos laiptelio lengviau tikrinti krovinį. Be to galima įsikibti į specialias rankenas.

  • NAUJI PRIVALUMAI

    NAUJI PRIVALUMAI

    DAUGYBĖ SAUGUMĄ UŽTIKRINANČIŲ ĮRENGINIŲ

    Avarinis sunkvežimio stabdymas, geltonos rankenos įsikibti lipant, kameros gale ir šone, apžvalginis langas durelėse, eismo dalyvių aptikimas ultragarso davikliais, lauko garsiakalbis.

    ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDYS

    Išjungus variklį, stovėjimo stabdys įsijungia automatiškai.

    Užvedus variklį, stovėjimo stabdys automatiškai išsijungia.

    Įkalnės stabdys.

  • GERAS MATOMUMAS BET KOKIU ORU

    GERAS MATOMUMAS BET KOKIU ORU

    Priekinis stiklas ir veidrodžiai sukurti taip, kad užtikrintų kuo geresnį matomumą.

     

    Posūkio kryptimi nukreipiami žibintai, automatinis žibintų įjungimas, pakelti švyturėliai bei stabdant avariniu būdu automatiškai įsijungiantys avariniai žibintai.

VAIZDAI
  • Miškovežis – sudėtingiausia transporto veikla pasaulyje

    Miškovežis – sudėtingiausia transporto veikla pasaulyje

  • Ideali transporto priemonė gabenti sunkius krovinius

    Ideali transporto priemonė gabenti sunkius krovinius

  • Pritaikytas dirbti sudėtingiausiomis sąlygomis

    Pritaikytas dirbti sudėtingiausiomis sąlygomis

  • Niekada nenuvilianti transporto priemonė

    Niekada nenuvilianti transporto priemonė

  • Nebaisios ir tolimos kelionės

    Nebaisios ir tolimos kelionės

  • Transporto priemonės visų tipų veikloms

    Transporto priemonės visų tipų veikloms

ATSILIEPIMAI
„Jis daug tvirtesnis už mūsų kitus du skirtingų gamintojų sunkvežimius.“

Max Damour

Vienas transporto įmonės „ST2D“ steigėjų

TVIRTUMAS

Bandomojo važiavimo UŽKLAUSA