Sveiki atvykę į Renault Trucks Lietuva
Transporto sprendimas
5 pagrindiniai punktai, kaip sumažinti sunkvežimių degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį
Apr. 14 2022

Stebėkite savo sunkvežimių veikimą naudodami „Optifleet“.
Įdiegus automobilių parko valdymo priemones, ekologiško vairavimo metodai vairuotojams taps apčiuopiamesni, jie bus įtraukti į ilgalaikių įmonės tikslų siekimą ir galėsite įvertinti įdėtų pastangų naudą. Kad šis mažinimas būtų veiksmingas, siūlome naudoti automobilių parko valdymo priemonę, pavyzdžiui, " Optifleet". Sukurta ir sukurta kartu su krovinių vežimo specialistais, ji leidžia stebėti faktines jūsų parko degalų sąnaudas pagal kiekvieną sunkvežimį ir reisą. Iš visų turimų duomenų elementų galite pasirinkti teikti ataskaitas apie tuos, kurie labiausiai susiję su jūsų veikla. Galite naudoti šiuos duomenis, kad nustatytumėte geriausią praktiką ir patobulinimus, kuriuos reikia padaryti, kad jūsų vairuotojai būtų lengviau vairuoti ekologiškai.
Degalų sąnaudas visada galima pagerinti, o jei laikysitės šių patarimų, greitai pamatysite, kad jūsų išlaidos ir išmetamo CO2 kiekis gerokai sumažės. Mūsų ekspertai ir šių sričių specialistai žino, kaip jums padėti ir padėti pritaikyti "Optifleet" sprendimą jūsų veiklai.
Atraskite "Optifleet
Pasinaudokite mūsų kuro taupymo programinės įrangos technologija
Per daugelį metų įsipareigojome kurti ir teikti daug technologinių sprendimų, kad sumažintume savo transporto priemonių degalų sąnaudas. Į mūsų "Fuel Eco" paketą įeina įvairios naujovės, padedančios sumažinti transporto priemonių degalų sąnaudas, pavyzdžiui, konfigūruojamos variklio stabdymo / paleidimo funkcijos, "Power" režimo slopinimas ir kintamo srauto siurbliai. Kruizo kontrolėje taip pat integruotas "Eco Cruise Control" režimas, kuris optimizuoja pavarų perjungimą, kad pirmenybė būtų teikiama degalų ekonomijai.
Be to, mūsų " T", " T High", " C" ir " K" serijose montuojami nauji DE11 ir DE13 varikliai, kurie kartu su pažangiomis technologijomis, tokiomis kaip "Turbo Compound" ir specialiomis paslaugomis, leidžia gerokai sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisiją - iki -10 % (palyginti su ankstesnės kartos DTI 11 ir DTI 13 varikliais). "Turbo Compound" leidžia išvystyti didesnį sukimo momentą esant mažiems variklio sūkių dažniams. Taip pat sprendimas "Išmanioji sukimo momento kontrolė" leidžia maksimaliai padidinti laiką, praleidžiamą geriausią variklio veikimą užtikrinančioje zonoje, nedarant įtakos manevringumui.
Be to, naujasis 460 AG DE11 variklis, kuris bus tiekiamas D Wide ir C 2.3 transporto priemonių pavarų dėžėse, leis sumažinti degalų sąnaudas iki 10 %.
Be to, "Renault Trucks" rekomenduoja, kad didžiausias transporto priemonės greitis būtų 88 km/val. Šis greitis pagal nutylėjimą nustatytas iš mūsų gamyklos išvažiuojančių sunkvežimių borto programinėje įrangoje. Iš tiesų, tokiu būdu apribojus greitį, kelionės trukmė sumažėja tik keliomis minutėmis, tačiau degalų sąnaudos sumažėja 1 % (palyginti su ta pačia kelione, kai važiuojama 90 km/val. greičiu)!
Pasirinkite efektyviausią sunkvežimių techninės priežiūros ir aptarnavimo sprendimą
Labai svarbu atlikti periodinę transporto priemonių techninę priežiūrą. Nepasikeitus alyvos, esant žemam padangų slėgiui ar nepakankamai sureguliuotiems ratams, padidėja degalų sąnaudos. Štai kodėl mes siūlome jūsų automobilių parko suplanuotą techninės priežiūros paslaugą naudodami TIKRAS atsargines dalis, kurioms taikoma originali gamintojo garantija, dėl kurios aptarnaujamos transporto priemonės kelyje išliks ilgiau.

Naudokite tam tikrą konfigūraciją, tepalus ir parinktis
Be atsakingo vairavimo ir planinės techninės priežiūros, sukūrėme technines priemones, skirtas jūsų komercinio parko degalų sąnaudoms optimizuoti. Tam reikia naudoti variklio tepalus, pritaikytus jūsų sunkvežimio poreikiams. Galite rinktis iš plataus didelio efektyvumo tepalų asortimento, kurie sumažina transmisijos trintį ir apsaugo jūsų transporto priemonės variklį.
Konfigūruodami savo transporto priemones, turėtumėte atsižvelgti į du pagrindinius kriterijus:
- vidutinę jūsų sunkvežimių vežamą apkrovą
- vietovės, kuria jie važiuos, topografiją.
Atsižvelgdami į jūsų reikalavimus, mes nukreipsime jus į jūsų reikmėms pritaikytą variklį, kurio galia yra tinkama.
Taip pat, siekiant padidinti sunkvežimių degalų ekonomiją, svarbu parinkti tinkamą varantįjį veleną ir galutinės pavaros perdavimo santykį. Sukūrėme galingą įrankį, kurį naudodami galite nustatyti tinkamiausią varantįjį veleną, priklausomai nuo minėtų dviejų pagrindinių kriterijų ir jūsų naudojimo: didžiausio reikalaujamo vidutinio greičio, padangų komplektacijos ir pan.
Sprendžiant dėl geriausios konfigūracijos sunkvežimiui, taip pat reikia atsižvelgti į aerodinamiką, kuri, nors dažnai pamirštama, yra labai svarbi. Nuo pat koncepcijos kūrimo etapo " Renault Trucks T" sunkvežimis buvo sukurtas taip, kad jo pasipriešinimo koeficientas būtų mažesnis. Dėl šios priežasties kabina yra trapecijos formos, gale platesnė nei priekyje, o priekinis stiklas 12 % pasviręs atgal. Transporto priemonėje taip pat standartiškai įrengtas integruotas deflektorius, kurį galima reguliuoti 5 skirtingose padėtyse. Jei pagrindinis prioritetas yra degalų sąnaudų mažinimas, galite rinktis sunkiasvorius aerodinaminius komponentus. Galite rinktis sustiprintus šoninius deflektorius, gaubto prailginimus virš važiuoklės arba durų prailginimus. Kartu šie komponentai gali sumažinti degalų sąnaudas daugiau nei 1 %. Atėmus tai iš nuvažiuotų kilometrų skaičiaus, galima sutaupyti nemažai lėšų.
Kad ir kokie būtų jūsų degalų sąnaudų mažinimo tikslai, nedvejodami kreipkitės į mus.
AERODINAMINIS DIZAINAS

1- Įvairių tipų stogo deflektoriai
Fiksuotas (88 mm), reguliuojamas rankiniu būdu nuo 285 iki 496 mm (greitas reguliavimas pasirinktinai) – atlenkiami šoniniai deflektoriai.
2– 12° priekinio stiklo pokrypis
3 – Buferis su integruotu spoileriu
4 – Trapecijos formos kabina
2,3 m priekyje ir 2,5 m gale.
5 – Atlyginimo mastai
Yra rėmo ir durų plėtiniai.
6 – Deflektorius įtrauktas į optinis blokas
7– Ratų arkos
Pagerinkite oro srautą ir sumažinkite vandens kiekį purslai.