Share

Atsiliepimai

"Transports Houtch": mūsų sunkvežimiai varomi gamtinėmis dujomis

Green Energies

3min
Renault Trucks D CNG Houtch

Alainas Houtchas, dirbdamas kartu su broliu Huguesu, yra bendrovės "Transport Houtch" generalinis direktorius., įkurtos 1965 m. Šiuo metu 21 iš 200 šios šeimos valdomos MVĮ eksploatuojamų sunkvežimių yra "žalieji" sunkvežimiai. Tiksliau, tai "Renault Trucks D-Wide" sunkvežimiai.modeliai, varomi suspaustomis gamtinėmis dujomis ir biodujomis. Štai istorija, kurią pasakoja pats Alainas.

"Prisimenu visą 2015 m. vasaros jaudulį. Iš savo bazės Fresnoy le Grand, esančios Prancūzijos Aisne departamente, mūsų įmonė jau kelerius metus buvo įsitraukusi į savo energetikos pertvarką ir jau buvome pasirašę transporto pramonės CO2 chartiją. Kartu su broliu Huguesu, kuris kartu su manimi vadovauja mūsų 400 darbuotojų turinčiam šeimos verslui, priėmiau sprendimą imtis ekologiškai atsakingo požiūrio į švarų ir tvarų judumą. Taigi, pritariame ekologiškiems sunkvežimiams!

Kalbant grynai praktiškai, ieškojome alternatyvos dyzelinui savo 200 transporto priemonių parkui, iš kurių 50 yra 3,5-19 metrinių tonų. Galiausiai pasirinkome gamtines dujas! Taigi nusprendėme investuoti į naujas transporto priemones, naudojančias šią aplinkai nekenksmingą alternatyvią energijos rūšį, ir pastatyti nuosavą visą parą veikiančią greitojo degalų papildymo stotelę, kad apie tai sužinotume plačiau. Ji veikia visą dieną kiekvieną dieną, kad galėtų aptarnauti kitas regiono transporto įmones ir privačius vairuotojus.

Gamtinės dujos: sunkvežimiai gali nuvažiuoti iki 500 mylių.

Kitas klausimas buvo: Kai 1965 m. mūsų tėvas įkūrė įmonę, jis turėjo vieną transporto priemonę ir tris klientus. Jis visada buvo ištikimas "Renault", todėl net ir šiandien didžioji dauguma mūsų sunkvežimių ant radiatoriaus grotelių turi rombų logotipą. Todėl visiškai natūralu, kad kreipėmės į "Renault Trucks", norėdami tiekti mums suspaustomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomas transporto priemones.

Mūsų įsigytas 21 "Renault Trucks D Wide 320 AG" dvivietis automobilis buvo sukurtas specialiai mūsų įmonei ir mūsų tiksliems reikalavimams, t. y. 250-370 mylių ilgio pristatymo maršrutams. Standartinės komplektacijos šiuose sunkvežimiuose vežami du stelažai po keturis dujų balionus. Mums "Renault Trucks" pridėjo dar du, kad maksimalus nuvažiuojamas atstumas padidėtų nuo 250 iki 500 mylių. Šį sprendimą išbandėme per tris savaites su prototipine transporto priemone, degalus pildami savo įmonėje esančioje degalinėje. Bandymas buvo sėkmingas ir nuo to laiko neturėjome jokių problemų. "Renault Trucks" rūpinasi technine priežiūra, ir mes esame visiškai patenkinti jų darbu, tačiau ilgainiui patys rūpinsimės technine priežiūra savo dirbtuvėse, kad būtume visiškai nepriklausomi.

70 proc. mažesnis išmetamo CO2 kiekis

Dar vienas SGD privalumas yra tas, kad, priešingai nei suskystintų dujų atveju, pildant degalus nereikia dėvėti asmeninių apsaugos priemonių (AAP). Tai taip pat paprasta, kaip ir naudojant dyzeliną, ir užtrunka ne ilgiau kaip penkiolika minučių... o tai mūsų vairuotojai tikrai vertina! Kalbant apie mechaninius aspektus, be naujų sunkvežimių patrauklumo, mūsų vairuotojams ypač patinka žemas "Renault Trucks D Wide" triukšmo lygis ir lankstesnė pavarų dėžė. Ir tikrai negalima pamiršti teigiamo gamtinių dujų įvaizdžio: mūsų darbuotojai labai didžiuojasi "švariu" vairavimu ir "žaliais" sunkvežimiais, o klientai mus nuolat sveikina.

 

Tačiau svarbiausia yra tai, kad šis sprendimas naudingas kiekvienai verslo daliai - tiek mūsų įvaizdžiui, tiek mūsų ĮSA vertinimą. Aplinkosauginė nauda yra didžiulė, nes SGD sunkvežimiai išmeta 15 % mažiau CO2 nei analogiška dyzelinė versija, o naudojant biodujas, gaunamas metanizuojant žemės ūkio atliekas, kuriomis varomi mūsų sunkvežimiai, - iki 70 % mažiau. Jų išmetamosiose dujose taip pat beveik nėra smulkiųjų kietųjų dalelių, todėl jos atitinka reikalavimus, keliamus Crit'Air priekinio stiklo lipdukų sistemą ir neribotai įvažiuoti į Paryžiaus ar Lilio centrą didžiausios taršos metu. Ir visa tai be jokio kvapo ir išmetamųjų dujų dūmų!

 

Eksploatacinių išlaidų požiūriu ši energijos rūšis neabejotinai naudinga ilguoju laikotarpiu, ypač dėl nedidelės biodujų kainos, vyriausybės paskatų ir vietos valdžios institucijų paramos. Apibendrinant galima pasakyti, kad esu labai patenkintas mūsų pasirinkimu, kol laukiame, kol padidės elektra varomų sunkvežimių diapazonas, kad galėtume išbandyti ir e. mobilumo sprendimą. Tačiau kad ir kas nutiktų, "Transports Houtch" visada rinksis ekologiškiausią kelią, ir tuo labai didžiuojamės.

Profilis

Alainas Houtchas (56 m.) yra jo tėvo 1965 m. įkurtos bendrovės "Transports Houtch", kuri šiuo metu gauna 59 mln. eurų metinių pajamų ir kurioje dirba 400 darbuotojų šešiuose verslo sektoriuose, generalinis direktorius. Iš savo bazės Fresnoy-le-Grand, esančios Hauts-de-France regione, ji teikia transporto paslaugas, logistikos, platinimo, pakavimo ir energijos tiekimo paslaugas.