Pranešimas žiniasklaidai

Pradėta serijinė E-Tech T ir C modelių gamyba Bourg-en-Bresse gamykloje

#JoinTheGoodMove

5min
P041777

Bourg-en-Bresse, Prancūzijoje neseniai pradėta serijinė sunkiųjų „Renault Trucks“ elektrosunkvežių gamyba. Šiame mieste jau 60 metų surenkami gamintojo sunkvežimiai, o nuo šiol čia bus gaminami ir E-Tech T ir C modeliai. Sukurti regioniniam paskirstymui ir miesto statyboms, šie sunkvežimiai yra naujausia visiškai elektrinės „Renault Trucks“ gamos dalis. Nuo 650 kg iki 44 t galinti sverti elektrinių transporto priemonių gama yra plačiausia Europos rinkoje.

Bourg-en-Bresse „Renault Trucks“ gamykla, kuri veikia nuo 1964 metų, nuo šiol gamins ir „Renault Trucks E-Tech T ir C“. Šie 44 t sunkvežimiai, sukurti darbui regioniniam paskirstymui ir miesto statyboms, yra naujausia Prancūzijos gamintojo visiškai elektrinės gamos dalis. „Renault Trucks“ elektrinių transporto priemonių gama yra plačiausia Europoje ir leidžia sumažinti anglies dioksido emisijas tiek miestuose, tiek regionuose.

Pritaikymas gamybai

Tam, kad galėtų gaminti šiuos 44 t elektrinius sunkvežimius, „Renault Trucks“ investavo tiek į gamyklos pertvarkymą ir pritaikymą, tiek į darbuotojų įgūdžių tobulinimą. Pagrindinius principus ir geriausias praktikas gamintojas pritaikė iš jau ketverius metus vidutinio svorio sunkvežimius gaminančios Blainville-sur-Orne gamyklos.

„Renault Trucks E-Tech T ir C“ surenkami toje pačioje linijoje, kaip ir jų dyzeliniai analogai, o po to perkeliami į 5,200 m2 specialią „Renault Trucks E-Tech“ surinkimo zoną. Joje kvalifikuoti operatoriai ir technikai atlieka visas su elektrifikacija susijusias operacijas, surenka elektrinės pavaros modulį, sumontuoja transmisiją ir baterijas.  Tada elektrosunkvežiai grįžta į serijinės gamybos procesą, kuriame atliekami eksploataciniai bandymai jų patikimumui ir kokybės užtikrinimui.

■ Sprendimai verslui

„Renault Trucks E-Tech T ir C“ gali būti naudojami beveik visiems miesto statybų ir regioninio paskirstymo darbams. Nesvarbu, ar vežamos prekės, medžiagos, ar pramoninės atliekos, šios transporto priemonės gali būti pritaikytos bet kuriam antstatui. Dėka trijų tipų PTO: elektrinis, elektromechaninis arba ant pavarų dėžės, su šiais elektrosunkvežiais galima dekarbonizuoti ir naujas miesto ir regioninės veiklos sritis.

„E-Tech T ir C“ modeliai, kurių bendroji junginio masė gali siekti iki 44 tonų, siūlomi 4x2 ir 6x2 vilkikų versijos su ilga kabina ir 3900 mm ratų baze. Važiuoklės siūlomos su 4x2, 6x2 ir 8x4 ratų konfigūracijomis, su trumpa arba ilga kabina. Galima rinktis iš vienuolikos ratų bazių nuo 3 900 iki 6 700 mm.

Šiuose sunkvežimiuose gali būti montuojami du arba trys elektros varikliai, kurių bendra galia gali siekti iki 490 kW (= 660 AG).

Siekiant užtikrinti klientų poreikius, susijusius su nuvažiuojamu atstumu ir veikla, „Renault Trucks E-Tech T ir C“ gali būti sumontuoti nuo keturių iki šešių ličio jonų akumuliatorių blokai, kurių galia siekia nuo 390 iki 540 kWh. Jie gali būti įkraunami iki 43 kW kintama srove (AC) arba iki 250 kW nuolatine srove (DC). Šie sunkvežimiai galės nuvažiuoti iki 300 km pilnai įkrauti ir iki 500 km, su vienos valandos sustojimu tarpinio greitojo įkrovimo (250 kW) stotelėje (transporto priemonės su 6 akumuliatorių blokais).

Baterijų celes ir modulius tiekia Samsung SDI ir jie surenkami Gente, Belgijoje, „Volvo Group“ gamykloje, kuriai priklauso ir „Renault Trucks“.

 

Set canonical URL
Off